Pages

Total Pageviews

Apr 1, 2010

Terima Kasih Tuhan

Terima Kasih tuhan
sebab bagi saya kehidupan yang lebih baik dari sebelum ni

Terima Kasih Tuhan
sebab bagi saye kesihatan yg baik dan masih boleh bernafas, senyum,berlari sehingga ke hari ini

Terima Kasih Tuhan
sebab bagi saya ibu dan ayah terbaik untuk saya curahkan kasih sayang dan memperolehi kasih sayang

Terima Kasih Tuhan
sebab bagi saya kakak,adik dan anak saudara yg comel dan bijak

Terima Kasih Tuhan
Bagi saya Kawan-Kawan yg sentiasa bersama saya ketika saya susah dan senang


 
Terima Kasih Tuhan
sebab bagi saye semangat meneruskan pelajaran sya ke peringkat lebih tinggi

Terima Kasih Tuhan
Sebab bagi saya pekerjaan yang sesuai dengan bidang saya,

TERIMA KASIH ALLAH SWT.

ALHAMDULILLAH


bagai mana keadan suara Halus?

oh Hampir saya Terlupa.

dia Masih DISITA 
suara halus ...

No comments:

Post a Comment

komen itu penyegar jiwa