Pages

Total Pageviews

Nov 15, 2012

superwoman

kelmarin kepala aku terhantuk dekat sinki, gedegang bunyi dia,
hari ni kaki tersadung masa naik tangga, jatuh cuma tak tersungkur je,
nasib baik takde orang nampok.

aku rasa ni tanda tanda aku bakal dapat kuasa dari alam lain
patutla hari tu kecoh dekat twitter UFO datang malaysia.
rupanya datang carik aku.

P lempang s : jangan tanya apa aku buat dekat bawah sinki bilik air

23 comments:

  1. ok, ko buat apa dekat bawah sinki bilik air?

    ReplyDelete
  2. Kita lagi pernah jatuh dekat tangga sekolah,pehhhhh sakit! lebam seminggu kaki.Nasib abiknya takde orang nampak.Cuci bilik air ae....

    ReplyDelete
  3. aok buat mende bawoh singki tue aok?

    ReplyDelete
  4. Kenapa la aku terbayangkan benda yang bukan-bukan tentang peristiwa yang berlaku di bawah singki itu. Mohon dijauhkan.

    ReplyDelete
  5. UFO tu nak bawak awk pergi mana la agaknya eh

    ReplyDelete
  6. wat mende bawah sinki bilik air tu ezan? hehehhee

    ReplyDelete
  7. kene kawen supaya ada yang angkat..hehe

    ReplyDelete
  8. pastu ko terus jadi superwomen yg seksi tu.

    ReplyDelete
  9. sinki tu buat apa atas kepala awak? :/

    ReplyDelete
  10. main aci sorok ke apa ezan oi.rasanya itu tanda orang nak pegi meminang.eh,harhar

    ReplyDelete
  11. bawah sinki??tangkap lipas ke??

    ReplyDelete
  12. kena mandi bunga bawah jambatan dah tu.. hahahahahaha << jgn ikut amalan khurafat ini

    ReplyDelete
  13. semoga ezan tidak lagi dibelenggu kemalangan sehingga ke hari ini.

    mohon tidak terpijak gula gula getah atau najis kucing dalam perjalanan ke tempoat kerja.

    ReplyDelete
  14. tak lame lg dgr la kot sinkwoman.

    ni berus gigijatuh kat bwh kot

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa