Pages

Total Pageviews

Aug 22, 2012

Dari ezan idma




Salam Aidilfitri buat semua rakan blogger. 

Selamat Hari Raya kalian, 
terima kasih kerana masih setia di blog bersawang ini. 
saya hargainya. 
ececececcee.
kehkeh




Sebahagiaan dari adik beradik.



amek gambor dengan adik lelaki je la. Dengan suami entah bila.. wahaha


Ikhlas, dari ezan idma. 


31 comments:

  1. entah kenapa tahun ni kemain lagi semua berbaju merah.. ah benci lah..

    ReplyDelete
  2. merahnye mak ngah~ ;p

    selamat hari raya Ezan~ =)

    ReplyDelete
  3. Mohon duit raya sepuluh dua. Sekian

    ReplyDelete
  4. makan roti kaya,kaya dalam tin.
    selamat hari raya

    ReplyDelete
  5. orang lain merah, kamu itam,
    tak acii!! :D


    selamat ari rayer yer :D

    ReplyDelete
  6. sama lerr merah..mmg mata hangpa adik beradik sama erk..sepet!
    salam aidilfitri

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya..maaf zahir batin ezan..jemput dtg umah ye ezan :)

    ReplyDelete
  8. kombinasi merah-hitam
    meriah!


    salam aidilfitri ezan!

    ReplyDelete
  9. wah...merah itam..cantik2 :)

    selamat hari raya ezan :)

    ReplyDelete
  10. merahnya! lembu suko ni,tapi tetap cantek ..

    btw selamat hari raya babe (:

    ReplyDelete
  11. Hitam Merah... like.

    takpe awok.. taon depan kita bergambo sesame eik.. koh koh koh

    ReplyDelete
  12. salam aidlifitri. merah, kelas uolss!

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya, mai la rumah kalau nak duit raya

    ReplyDelete
  14. Salam lebaran salam kemaafan Ezan.


    Nak gambar berdua jugalah macam ni!

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya ezan.... samalah tema kaler kita tahun ni....tapi laki pompuan merah semua...hhee

    ReplyDelete
  16. Selamat Hari Raya. Merah tuu. :DD

    ReplyDelete
  17. Sekarang ni dah lepas merdeka dah. So nak wish yang mane satu ha? Konfius ah.

    ReplyDelete
  18. woahhhhh cantik tema black roses =)
    selamat hari raya

    ReplyDelete
  19. Selamat hari rayo.. Syawal masih ada hei syawal msh ade heiiiiyeiiiyeih!

    ReplyDelete
  20. ezan,ater bilernya lagi nak bergambar dengan suami?hehe..jangan lupe jemmput..:)

    ReplyDelete
  21. Awak masih busy? Ok saya faham..

    ReplyDelete
  22. Baju merah. Sama warna dengan baju raya aku tahun ni. Juga warna fav aku. Boleh tengok blog aku, penuh dengan merah. :)


    http://kerdildesa.blogspot.com/

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa