Pages

Total Pageviews

Nov 10, 2013

aku ada teka teki ni

Dalam banyak banyak tali, tali apa kalau dia tercabut boleh membahayakan wanita?
siapa jawapan dia betul, dia suka aku dalam diam.


kakakaa kbye



PS : aku bosan sebenornya ni.

25 comments:

  1. tali siraturahim?... tali persaudaraan? tali pinggang? talipon? argh~ tali apa lagi.....~?

    ReplyDelete
  2. tali IUD ..klu tercabut leh get pregnant

    ReplyDelete
  3. tanak jawab la. wakakaka

    sebenarnya otak tepu petang2 senin ni :P

    ReplyDelete
  4. haha..macam dah ramai je jawab tu. haishh. pakar bab2 ni yep. kah3

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. tepon tak pakai wayar dah skrg ni haahaa

      Delete
  6. serba salah nk jawab.. kang kabo suka enko lak.. hahaha

    ReplyDelete
  7. jawapan 1st yang terlintas kat fikiran, tali bra..lepas tu rasa mcm tali pusat baby time dalam perut pulak..hihi

    ReplyDelete
  8. Bahaya betey teka-tekinya...
    Nak jawab tp segan...hahahaha

    ReplyDelete
  9. tahi.. tahi kalau tercabut tak bahaya setahu gua

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa