Pages

Total Pageviews

Apr 15, 2015

RASA NAK GIGIT LENGAN

itu hari aku ada post gambar lama seorang baby badan ketak ketak serupa michelin .
tanpa memberitahu rakan rakan di fesbuk siapakah gerangan baby tersebut
ramai la yang meneka dan mengomen

ada yang 

" ya allahhhhh debab nyaaaa anak sape ni"

ada jugak yang

" weiiii sape niiii geramnyaaaa . ko ke ni"


ada jugak yang


"wehhhh gileee ketak ketak ahhaha"

dan yang paling best

" ezan kau ke ni? gilaaaa debab nyaaaa. kalau dapat kat aku aku gigit gigit lengannn"


tettttt.

statement last sekali tu tetibe aku dok imagine lain kakaka. 

sebenarnya gambor baby tu gambar laki aku masa kecik

dah aku terbayang kawan aku dok gigit lengan laki aku.

makkk tak sanggup noks! haha!








nah aku share gambar nye




korang ada rasa nak gigit lengan dak?? haip! kakaka


kbye

2 comments:

  1. Lengan macam roti ban kacang...hahahah

    ReplyDelete
  2. tu dia tembam nye ..... tp comey mana ko kidnap gambo ni

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa