Pages

Total Pageviews

May 13, 2015

Pengapit pengantin perempuan

Aku tengah risau ni. aku ditugaskan jadi pengapit kepada kawan baik aku si farra roslan ni . dia nak kahwin lagi dua minggu, Tapi mana ada pengapit perut berlipat macam aku.  biasa pengapit ni selim melim anak dara bergetah lagi.

ni aku ni dah la kurus tu memang tak la. ada hati nak jadi pengapit kah kah.

tapi atas dasar persahabatan yang kuat mencengkam antara kami berdua, aku kena jugak la jadi pengapit. macam mana nak slim dalam masa dua minggu ni?


nak ajak suami bersenam tiap tiap malam lah.

5 comments:

  1. hahahha... senaman apa tetiap malam???.. wkwkwkw

    Dua minggu?.. try Atkins Diet... aku buat dua minggu turun 5 kg.. wkwkwkw

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pernah buat atkins tapi tak lama ojin., sebab tak tahan nak makan nasik hahahaha

      Delete
  2. Betul tu pengapit pun kne pasang badan gak......;-)

    ReplyDelete

  3. Nice, i really like it.if you also like our site please follow: http://www.robesdemariee2013.com/

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa