Pages

Total Pageviews

Jun 8, 2015

burger sedap di 7eleven thailand - kohlipe thailand

Last Chinese new year aku dengan The Monicas pergi bercuti sambil mengorat di Koh Lipe Thailand. Aku tak sempat lagi weh nak cerita perjalanan and experience kat sana. nampak tak sekarang dah masuk June tapi cerita bulan dua baru nak up? dia punya bz bini pm pon kalah gituh. 


ok the monicas ni kawan kawan puaka yang memang takkan insaf. kitorang kenal kat twitter. ye kat twitter. tapi aku rasa dah 3,4 tahun kawan dan kamcing sampai sekarang. siapa kata kawan kenal kat media sosial takkan kekal lama? The monicas buktinya. dalam group whatsapp, selain cerita hal yang tak penting, kami jugak cerita pasal hal rumahtangga, malam pertama dan crush memasing. hahaha. aku tak la. dah kahwin ni, crush aku suami aku jek.eh?



eh terpanjang pulak cerita pasal The Monicas. ok back to the main point. 



Masa jalan jalan balik hotel dari tengok sunrise sambil usha mat saleh selamberr pakai 2 piece , kitorang tetibe lapar. bila dah lapar, kedai masa ni banyak lagi la yang tak bukak. baru pukul 7 masa tu. Jadi kami pon singgah 7e nak mencari sesuap brekfez. 



YE KAT SINI MEMANG BANYAK ANJING WEH T_T




perut tengah lapar, masuk je terus usha bende yang senang dan mengenyangkan dan tak mahal la ofcos. tapi kna hati hati sikit . banyak makanan tak halal. karang makan, hati jadik gelap hakhak. thennnnn tetibe ternampak burger siap packing sebijik rasa mcm mekdi wehh






yang ni black paper. sedap nukhurum wohoiii. aku taktau sama ada aku tengah lapar atau burger ni memang sedap.T_T . yang penting carik dulu halal. 



masa nak bayar tetibe je cashier tu amik burger aku tah bawak gi mana? aku ni dah la tengah lapar. nak main sorok sorok pulak. eh tapi bukan dia sorok. dia nak reheat dalam microwave jek. beriya jek aku ingat nak sorok haks. bagus pulak 7e ni rajin betul nak panaskan bagai. kalau dekat 7e mesia smua self service . tu pon kalau diaorang provide la service ni





Ok dah panaskan boleh lah makan. lapar gila dah ni












menggodaanyaaaa. aku tengah taip pon boleh terliurr . rasa dia ada macam gabungan prosperity dengan gcb. aku rasa dalam 5-8 ringgit duit malaysia. aku dah lupa sebab dah lama la kata kan. 


ok muka tengah makan harus buruk lantak sebab gelojoh ya amat. so haruslah di edit. makan sambil jalan pulak tu pffft




kawan aku cakap dia pernah nampak burger brand ni dekat giant mesia. nak try carilah!
ok bye ada masa nnt aku update full story pasal Koh Lipe!

6 comments:

  1. CP mmg ade kat malaysia tp aku tak penah jumpa lagi burger cam ni klu frozen food ade la

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula member pon cakap ada brand ni kat hypemarket.

      Delete
  2. Aku dok ingatkan ape mende laa beger sedap kat Kohlipe... rupanya Ezan memang nak cerita pasal beger.. koh koh koh

    ReplyDelete
  3. Mula mula aku ingat Koh Lipe tu rempit punya bahasa utk Kuala Lipis.
    Hahahahahahahahahahahahataklawakhahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha aku pon dulu pelik dengor nama tempat ni

      Delete

komen itu penyegar jiwa