Pages

Total Pageviews

Apr 29, 2012

panas

Sejak dua tiga hari ni, panas kat mesia ni lain macam pergi dia, berpeluh mengalir ngalir, tak kesian lansung dekat org bujang mcm aku ni, kalau peluh siapa nak lap kan? ce kabo? ce kabo?

31 comments:

  1. haha.hg dok mana?ak igt ganu ney je yg pnas mmbahang....

    ReplyDelete
  2. Aik. habis yg dah kawin main lap-lap gak ke? (errr, tak pernah) cer jawab, cer jawab. haha

    ReplyDelete
  3. sama la kite. moh mohh. cari jodoh cpt. senang ada org tolong lap kan. ouchh!

    ReplyDelete
  4. suruh je brader hensem salah naik bas tu lapkan.hahaha.

    *guna mop.

    ReplyDelete
  5. suruh abg ba lapkan...hahaha... Malaysia mmg tgh musim panas skrg...sabar je la...huhu..

    ReplyDelete
  6. ini yg sebenarnya nk cerita tentang panas atau nk cari jodoh?
    eh?
    hahaha

    ReplyDelete
  7. kat kelantan tgh hari mmg panas sgt2..tp bila mlm hujan..bestt!!!sejukkk!!!hikhik

    ReplyDelete
  8. buat ice cube dalam peti tu,lepas tu masukkan dalam baldi.amalkan setiap hari

    ReplyDelete
  9. semua tempat panas kott! hehee

    ReplyDelete
  10. lap la sendiri..
    ai tu pun kena kabor ke?

    ReplyDelete
  11. betul beb,
    panas nye membahang.
    org bujang cm aku ni,spe nak
    jilatkan peluh nye?ce kabo ce kabo?
    dem.

    ReplyDelete
  12. mandi ja peluh,bakar sikit lemak tue..hikhik

    ReplyDelete
  13. mmg tgh panas...rase cam nak Lari pegi London barang seminggu dua...HAHAH~

    ReplyDelete
  14. suruh abang ketaq2 lapkan..hee..

    *amik tisu lap sendiri jer,huhu

    ReplyDelete
  15. suruh lah abg ba lapkan.. :P

    ReplyDelete
  16. haa tu laa...sape yg sudi nak lap peluh2 kita nie.. hik hik

    ReplyDelete
  17. peluh tak apa. jangan air liur basi.

    ReplyDelete
  18. Panas sangat rasa nak mandi ais 12 jam.

    ReplyDelete
  19. mop kat rumah tu gosok2 time mandi.haha

    ReplyDelete
  20. kat tempat aku pun panas...peluh melelih kabo kat ang,,,ahaha

    ReplyDelete
  21. Perempuan kalau berpeluh, seksi. Macam Ezan. :P

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa