Pages

Total Pageviews

May 30, 2014

eh terkejut awak ada kat sebelah

Benci tau tajuk nak berdialog bagai. kahkah. 

Aku nak cerita tadi, dekat twitter kawan kawan aku yang dah kawin baru smggu dua kemain terkejut bila bangun pagi pagi ada orang kat sebelah. aku pon apa lagi dok terpikir jugak la nak acah acah terkejut gak nanti lepas kawen . kahkahkah 

baru la romantik yedak muahaha

nanti aku nak tanye, eh macam mana awak boleh ada kat katil saya ni? apa yg sudah kita lakukan malam tadi?


(aku takut dia baca je entry ni sebab sejak dua menjak ni dah pandai bukak blog aku . hai awak?)


*takdela aku saje je taip entry ni sebab bosan. jangan tuduh aku pervert plak. kaka. dh la kbye. 

* tapi aku takut dia yang terkejut tengah malam dengor dengkuran seksi aku .

* emmmm

11 comments:

  1. Aku syak dia pulak tanya,

    "Semalam, saya dengar lori dengkur, awak ada dengar tak?"

    Pastu kau acah-acah sentap, pastu suami pujuk, pastu

    ReplyDelete
  2. hahahha.. takyah nak acah acah terkejut..
    hang pun nak kan kan kan....
    sekeh kang.. kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Aku harap ko bukan jenis yg tidur kepala mengadap utara, bangun tidur jadi terbalik, kepala ke bawah kaki ke atas...
    Kang partner sebelah termakan kaki plak masa tgh tidur...hehehehe

    ReplyDelete
  4. Ee please jangan buat entri pervert macam ni ezan.
    Aku jadi teringin juga, tahu?

    Damn you!

    ReplyDelete
  5. Haha, gila tak terkejut tiba2 ada orang kat sebelah. Kalau setiap pagi bangun cmni, memang habislahh dia....

    ReplyDelete
  6. hahhahaha .... hmmm mmg pervert pun memula aku baca kakaka tp aku paham

    ReplyDelete
  7. " Assalamualaikum " *selak kelambu

    ReplyDelete
  8. haha patut rasa macam kecik je katil ni...

    ReplyDelete
  9. hi awak, comel entry ni. muahaha.

    anyway sy pun baru kawin pastu bole plak laki sy yg terkejut once sy pegang tgn die. -_-

    haha. salam kenal dan selamat panten baru

    ReplyDelete
  10. Takut juga sebenarnya nak kahwin ni. Saya ni dah lah jenis yang berdengkur macam badak. Mesti bini saya tension kalau saya tidur sebelah dia. Hahaha

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa