Pages

Total Pageviews

Jun 17, 2014

yeay yeay dah kawin

Nak kabo ni aku dah kawin, sape yang dah terlepas nk merisik aku tu maap la yek kakkaa.

Bahagia betul lepas kawen ni, tp penat dari segi preparation dia hanya Allah je tahu

Nah belanja dua keping gambo nikah dengan reception


kbye 

busy ni




36 comments:

  1. zan, smpi ati xjemput akak kann.. *lari smbil tekup muka*

    barakallah, tahniah zannn..selamat pengantin baru..moga berkekalan dan bahagia hingga syurga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeee kite jemput leee kat entry lepasss weee. thank youuu kak :)

      Delete
  2. Comelnya... warna tema pun cantik... i like...

    ReplyDelete
  3. yeayyyy tahniah ezan ! amboii busy semedang..busykan laki ke tu..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha busy sajeeee. thank you awak

      Delete
  4. tahniah...selamat pengantin baru...moga kekal sampai syurga...amin...:)

    ReplyDelete
  5. tahniah ezan..selamat pengantin baru..=)

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Selamat Pengantin Baru.. ^_^

    ReplyDelete
  7. Selamat Pengantin Baru...cantiknya!!

    ReplyDelete
  8. singgah..tahniah..selamat pengantin baru..:)

    ReplyDelete
  9. Selamat Pengantin Baru... dua dua comel.. koh koh koh

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah...
    Tahniah dah kawen!!
    Satu pesan yg selalu aku bg utk org yg baru kawen;
    "Pelan-pelan kayuh..."

    Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah.pelan pelan la ni :P

      Delete
  11. beribu-ribu tahniah ezan...lama giler tak buka blog,skli buka tgk ezan dah kawen...woahhhh.!!! semoga bercinta sampai ke syurga :)

    ReplyDelete
  12. tahniah .. tahniah .... bz pe tu ...hihihi

    ReplyDelete
  13. PENAT PREPARATION JE KE?? IYEEEE KEEEE HAHAHAHAHAH IF YOU KNOW WHAT I MEAN

    ReplyDelete
  14. Awak dah kawen Ezan! Tahniah.. Saya doakan semuanya akan bahagia dan berkekalan dunia akhirat. Jadi isteri yang solehah. and don't to late to produce a babyyy..Hehehehs

    ReplyDelete
  15. tahniah awk.. sy pun sdg menghitung hari ni.. :)

    ReplyDelete
  16. congrates akak smoge bahgia untul jannah..:)

    ReplyDelete
  17. ya Allah, baru dekat dua tahun akak tak bukak blog, ko dah kawen dah??? ehehe... selamat pengantin baru ezan.

    yelah yelah
    org baru kawen memang 24 jam bizi ya amat!

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa