Pages

Total Pageviews

Dec 14, 2012

kenikmatan

Hari tu aku chat dekat fesbuk dengan membe aku yang baru kawen , lepas tu dia cerita la pengalaman dia menghadapi hari pertama selepas malam pertama.

Hari pertama ni maksud dia, macam pagi pagi bangun selepas malam pertama nak keluar bilik nak mengadap muka muka sedara mara  tu.  Dia cerita yang keluar bilik je mak dia tanya camne malam tadi ok tak? merah merah muka kawan aku tahan malu.

aku rasa nanti time aku, sape tanya je aku tampo, tanya je aku tampo, apa ingat malam pertama senang senang je nak cerita kenikmatan dia ? nak tau, buatlah sendiri *emo2



P tanya s : kalau mak ayah aku yg tanya takkan nak tampo pulak? ke cane?

27 comments:

  1. soalan sensitip tu. em em...sengih je la. ngohngoh

    ReplyDelete
  2. aku kalau orang tangan "macam mana malam semalam?"

    aku jawab "NIKMAT dan MANTAP!"

    ReplyDelete
  3. huihuihui
    lps ni nmpk je org pp meroh tau le ezan dh kawen.
    huihuihui
    apahal abg PL time kawen selambe je?
    tak puas ati betol!

    ReplyDelete
  4. haha asal org tanya je try bagi khutbah sikit hahaha

    ReplyDelete
  5. hahahahahaha. tampo je jgk. mengaku je. NIKMAT MAK. hahaha

    ReplyDelete
  6. Dah fikir corak permainan macam mana ka belum? Ceittt ezan.. haha

    ReplyDelete
  7. ye ke mak ayah tanya..??tak kan la..lagi2 mak ayah..kena jaga la air muka..lagipun tu rahsia kita.tak kan mak dia tak tau kot

    ReplyDelete
  8. jangan tampo. kalau derang tanya tunjuk thumbs up je ok.

    ReplyDelete
  9. serius mak die tanye bende tu..
    hahaha..
    lawak2..
    gelak guling2 dah nie..
    malu gile seyh..
    owh..
    tetibe rase nak buat skil tu la nnt..
    sape tanye siku..
    sape tanye siku..
    haha..

    ReplyDelete
  10. camne malam tadi ok tak?-- love this

    ReplyDelete
  11. peduli apa. aku nak tanya jugak

    ReplyDelete
  12. klu org tanye jawab je cmni"biasa-biasa je..cm pemain bola kene tackle..

    ReplyDelete
  13. kalau orang dah kawin tanya tu aku mampu senyum jew..

    tapi kalau belum kawin tanya aku suh die pegi cuba sendiri je kalau nak tahu cemane rasenye.. huhuhu :)

    ReplyDelete
  14. "Mak dengan ayah dulu,malam pertama macam mana? Ok tak?"

    Tanya camtu balik kat mak ayah.haha.

    ReplyDelete
  15. haaa.. kalau suami yang tanya???... awok tampo tak?...


    kah kah kah....

    ReplyDelete
  16. wakakakakakaka,soalan mauttttttt,haha....takutnya takutnya

    ReplyDelete
  17. wakakkaa tu memang soklan standard la utk newlyweds.
    kalau akak2 kat opis aku lg teruk,, siap bahan sampai muke jd colourful. nakal ahhah sib baik ak tak kawen lg :p

    ReplyDelete
  18. masa first malam pertama dulu saya tak buat apa apa lagi risau ada yang mengendap. namun setelah isteri ketiga ni lah baru saya berani buat secara terus pada malam pertama tersebut.

    ReplyDelete
  19. Salam Ema...

    Kalau Sis, lepas je bersanding terus pergi honeymoon... So malam pertama terus kat tempat honeymoon... Lalala! (^_____^)V

    ReplyDelete
  20. haha, ada plak mak dia tanye cenggitu.. speechless betei

    ReplyDelete
  21. kalau orang tanya, lari-lari la masuk bilik balik. kunun malu. kakakkaa

    ReplyDelete
  22. hahahaha...orag pmpuan salu camtu kan...asik nak tampo je...hahahha... =P

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa