Pages

Total Pageviews

Oct 16, 2014

Photoshoot by Nazrol Zainuddin

Hyee!

Pada sesiapa yang belum tahu dan nak tahu, sebenarnya aku ada butik secara online, (secara reality inshallah suatu hari nanti) 




So buat masa ni aku buat secara partime and alhamdulillah memberansangkan hihihihi. Dan yang paling best aku ada orang kuat yang support aku and ofcos family aku and family mertua aku sendiri  and yang paling kuat mengkritik, menyokong dan beri pendapat ofkos My Husband! anyonyonyo


aku dikatakan agak bertuah jugak sebab husband aku sendiri yang jadi photographer untuk shoot gambar gambar item yg aku jual and also sepupu2 yang jadi model terjun sambilan tau. korang memang rock! so tak payah kua modal lebat sangat. setakat belanja2 minum ok la kan? haha  teheeee.

So aku share kat korang gambar gambar yang dishoot oleh my hasbeng. Mungkin bukan taraf pro lagi tapi di hati saya awak sentiasa pro! ecewah!




Location memang betul2 sebelah rumah family in law kat Sg karang Darat Kuantan.  Nampak tak pokok kelapa bagai. kampung style betul tau hihihi. Aku jual skirt, baggy shirt pallazo, shawl  and macam macam lagi la untuk gegadis. untuk lelaki belum ada lagiiii. 

And sekarang hasbeng aku tengah berjinak jinak shoot sepupu sepupu dia kahwin and tunang. and not bad jugak aaa gambor dia . eh terpuji laki sendiri wakkaka. aku pilih beberapa gambor yang menjadik pilihan di hati eceh






laman seni shah alam


as a newbie aku rasa not bad jugak la gambar gambar yang dia snap. eceh puji lagi

Tapi time datang gila-gila ia aku pon tergila la sekali amik gambor behind the scene mcm ni . kehkehkeh picture by rain the adik ipor. dah  la mata sepet dedua mcm amik gambar tengah tidur bahaaa



Masa ni baru je raya haji tu yang konon konon sedondon tuuuu.  kehkeh 


dan satu lagi habit dia, dia suka snap gambor aku masa tengah tak ready tak lawo and nampak sgale lemak lemak mcm ni tsssskkkk T_T




Sabar je lahh hihi


ok sesape nak usha baju skirt palazo lawa lawa boleh ke my instagram 

@idmaboutique

Facebook @idmatextile

dan sesiapa yang nak tengok hasil kerja my hasbeng boleh ke blog beliau sukamaki.blogspot.com

okbye :P




11 comments:

  1. seronok lah cmtu, photographer takyah pening kepala cari, model pun org kiri kanan.. takyah susah2.. hehe

    ReplyDelete
  2. best r dpt asben photoG.. leh amek gmbo sokmo.. haha

    ReplyDelete
  3. Ok la tu.

    Biasanya photographer ni pandai menghargai kecantikan dari lensa kamera.

    "Op op, stay stay kejap kejap" *klik*
    *tengok balik gambar*
    "Perfect..."

    ReplyDelete
  4. ok menarik palazo tu mmh harga rm14 ke ....wahh mmg menarik

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa