Pages

Total Pageviews

Oct 30, 2014

#SINIADAFEST - STADIUM MALAWATI SHAH ALAM- DATANG RAMAI RAMAI

HEY HEY HEY!!!!!!!


ATTENTION ATTENTION!!!!! KAKAK KAKAK ABANG ABANG ADIK ADIK MAKCIK MAKCIK PAKCIK PAKCIK 

JOM BERAMAI RAMAI MEMERIAHKAN FESTIVAL #SINIADAFEST 

DI STADIUM MALAWATI SHAH ALAM PADA ESOKKKK!!

1-2 NOV 2014 (SABTU DAN AHAD)

JAM 10 PAGI HINGGA 10 MALAM

SEBAB

AKU BUKAK BOOTH KAT SANA WAHAHAHA


CARI SECTION C NO 35 
IDMA BOUTIQUE

BANYAK ARTIS DATANG ADA IZZUE ISLAM ADA YANA SAMSUDIN.

NAK TAU LEBIH LANJUT NI COPY PASTE DARI MEDIALAH! 
MEDIA RASMI UTK SINIADAFEST!

SUMBER

http://www.medialah.com/2014/09/sini-ada-fest-stadium-melawati-shah-alam/

SiniAdaFest @ Stadium Melawati, Shah Alam

siniadafest
Kami di Media Lah! amat berbangga dapat bekerjasama bersama Sini Ada Fest team. Kami dipilih untuk menjadi rakan media rasmi untuk SiniAdaFest yang bakal berlangsung di Shah Alam pada 1 & 2 November ini.
Apa Itu SiniAdaFest?
Projek ini dianjurkan bagi memenuhi kriteria keperluan akademik yang mewajibkan pelajar–pelajar semester 5, jurusan Diploma in Corporate Communication BK101 Kolej Poly-Tech MARA, KUALA LUMPUR untuk menganjurkan projek tahun akhir dan melengkapkan pelan kursus yang telah disediakan oleh pihak institusi sebelum menyertai latihan industri.
Festival ini akan menggabungkan vendor–vendor produk tempatan yang akan memasarkan produk- produk mereka seperti pakaian , makanan, produk kosmetik dan lain- lain. Selain daripada itu, festival ini juga akan menyediakan platform bagi pemuzik–pemuzik indie untuk membuat persembahan ketika program berjalan.

Yang paling menarik sekali, nantikan “The Face of the fest” yang sudah semestinya akan menawan hati anda semua. Jadi tunggu apa lagi hubungi SiniAdaFest dapatkan tapak anda. IniBukanFestBiasa

Lokasi: Stadium Melawati, Shah Alam
Tarikh: 1 & 2 November 2014
Masa: 10 pagi – 10 malam
Selebriti @ Sini Ada Fest!
Terdapat ramai selebriti yang akan menyertai SiniAdaFest untuk memeriahkan lagi festival ini. Antaranya Alyah, Mawar Rashid, Mila Jirin, Rita Rudaini, Siti Nordiana, Feeya Iskandar, Lisdawati, Noorshila Amin, Rina Khan, Abby Nadzri dan ramai lagi selebriti yang akan menyertai Sini Ada Fest
Mencari Vendor
siniadafestsiniadafest
Kepada vendor-vendor yang ingin menyertai SiniAdaFest anda boleh hubungi nombor dibawah. Sebanyak 300 booth disediakan untuk disewa. Harga yang ditawarkan juga amat murah dan berbaloi jika hendak dibangdingkan dengan festival-festival yang lain. Sini Ada Fest telah menetapkan harga PROMOSI iaitu RM 600 Sahaja untuk 2 hari (Harga sebenar RM 700).
Selain itu pihak SiniAdaFest menyediakan pelbagai kemudahan untuk vendor-vendor. Seperti tapak yang  besar dan pelbagai lagi kemudahan.
Info:
Saiz tapak : 6 x 6
Saiz meja : 3 x 4
Kain rentang meja : 1
Kerusi : 2
Backdrop partition : 1
Plug point

No comments:

Post a Comment

komen itu penyegar jiwa