Pages

Total Pageviews

Oct 1, 2014

Minah Minah drama

Sejak dua menjak ni aku jadi gila pulak dengan drama tv3 pukul 7 ni. Ni semua indah punye pasal. sejak tengok cerita Kerana Terpaksa aku rela kan tu yang si tajul razin dengan indah yang clumsy tu. terus aku layan. Si tajul razin sangat gentel ok. gentle maksud aku. Lepas tu time romantic feeeling sorang2. Lepastu time sedih mennagis tersedu sedu keluor hingos bagai. 

Lepas tu in pulak dengan Rindu awak 200 persen. peh si zill faezrul lu buat jantung gua berdebar babe. lu jangan nak romantik sangat wa tampar lu ape tak dapat 

lepas tu sekarang cerita sara ali dengan fahrin ahmad. Maaf jika aku tak sempurna. aku tak berape gemor fahrin ahmad tapi aku suka sara ali. bila pandang sara ali lama lama rasa macam diri sendiri tengah berlakon. kakaka. 


eh sejak kahwin ni update entry pasal drama pulekk 

Hari tu aku pergi laman seni shah alam. kreatif betul2 dak dak yang menghiasi dinding dinding street tu dengan idea and bakat dorang. dan aku hargai nya dengan amek gambor banyak2 pastu upload kekee, ok la nanti aku update lagi. kbye




6 comments:

  1. mmg minah drama sgt.. izan, lama menyepi.. sejak kawen ni kan senyap je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu tak sepi sgt sis. cuma busy bisnes sikit

      Delete
  2. Aku duk Shah Alam, tp tak penah singgah lagi lorong seni tu...hehehe

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa