Pages

Total Pageviews

Sep 6, 2013

Binatang punye binatang!

Dalam banyak banyak binatang kat dunia ni, binatang mende yang enkorang paling gerun sekali? ulor? rimau? ah itu memang dah semua orang gerun la, tp ada satu binatang ni memang aku tak pueh hati dari aku kecik sampai aku besor. sebab asal aku lalu je sebelah dia mesti dia kejor! padahal aku nak pegi kedai je pon. lepas tu bila dia dah kejo aku dengan seribu langkah lari. hampeh betei.







so siapa ada pengalaman kene kejor angsa kasik sep 14 kali






 Nilah musuh terketat aku dari kecik. apa pandang-pandang?



amboi siap berbelit leher punye la dia nak posing


Pengalaman kene kejor angsa ni kanak kanak yang power je rasa. kekekek. time dia kejor leher dia saja dipanjangkan , lagi lah aku cuak.




P kejor S:  angsa ni buat kari pon sedap.

21 comments:

  1. area rumah gua byk hanjing.. penat ghak kalau kena kejar.. tapi anjing tak leh buat kari... lani dok harap gang myanmar resolved the issue..k next..

    ReplyDelete
  2. haha... angsa sejenis haiwan teritorial... kadang2 perasan... orang nak lalu je.. bukan nak kacau dia.. dia tiba2 nak kejar.. kecohhh laaa... hehhe

    ReplyDelete
  3. haha.. takutlah.. angsa suka kejar orang..
    mama follow sini ye..

    ReplyDelete
  4. tak pernah kena. tapi kalau dia dapat tangkap kita, dia buat apa? gigit ke? hohoho

    ReplyDelete
  5. hahhaha...betul2..kalo kite takut tu la die lg die kejo..macam tau2 je

    ReplyDelete
  6. xprnh kene kejo tp tgk angsa dr jaoh dh kot.. kompem lari..haha

    ReplyDelete
  7. Anjing. Nangis nangis g sekolah dan balik sekolah. Dari naik basikal terus campak basikal kononnya lagi laju lari dari bawak basikal

    ReplyDelete
  8. memanglah... sekali kena patuk dengan paruh dia.. sakit tu..

    ReplyDelete
  9. pernah kena kejar masa kecik. lintang pukang juga la lari.

    ReplyDelete
  10. alkisah : hahaha ni apehal tetibe masuk bab mnyanmar ni

    ReplyDelete
  11. sam : memang!! perasan je lebih angsa ni

    ReplyDelete
  12. afiqah : takut awokkk, dia mcm nak patuk

    ReplyDelete
  13. cadlynn : haha penah kene gak eh

    ReplyDelete
  14. sofiey : penah kene kejor ngan anjing ke? mesti lari tak cukup tanah haha

    ReplyDelete
  15. hanaa : haha kenangan masa kecik kita sama

    ReplyDelete
  16. kite pon slalu kena kejor hgak ha, kecooh tol lah angsa ni

    ReplyDelete
  17. kite pon slalu kena kejor hgak ha, kecooh tol lah angsa ni

    ReplyDelete
  18. angsa ni la suka kejar kite dulu..geram2

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa