Pages

Total Pageviews

Nov 25, 2013

Niat di hati mencari hantaran, Dapat pula, Powerbank Free!!

Nak dijadikan cerita last week aku dengan ahli jawatan kuasa pergi The Curve, cari perfume untuk hantaran. Year end sale katekan. Pusing punye pusing usha punya usha dekat seharian jugak la survey barang macam macam. Aku ni bukan reti sangat pon pilih perfume ni. Ahli ahli jawatan kuasa yang banyak membantu aku. 

Akhirnya berjaya jugak aku jumpa perfume untuk aku dengan bigboss tu. Disebabkan bigboss kerja kat sabah, dia masuk duit je la, apa lagi kite kasik hentam la. Perfume tu aku beli kat Metrojaya jeww. Brand perfume aku adalah rahsia, harga nya juga adalah rahsia, maka biarlah rahsia. wakkaa.

Sebelum tu singgah la makan kat ikea sebab dah lama tak makan. 


Ni la ahli ahli jawatankuasa


Gambar bawah ni malam sebelum. Tengok hunger games. ending tergantung. benci aku tau!

Btw setiap gambar aku ada entiti penampakan kat tengah tengah tu, pandai pulak dia posing.


Pashmina ni sedak gila pakai. sebab tebal. kalau pakai malam best laa tak sejuk dalam wayang . Pashmina dari turki souvenir dari mmber





Bila Jumpa Cermin

Dan lepas habis beli beli barang hantaran, tetibe Standard Chartered ada buat booth utk kredit kad dia. apa lagi aku kene tarik la. aku dengan kawan aku sorang kene, mmbebel mmbebel aku pon bagi je la ic aku nak cek kwsp bagai. Dah register, after 2 weeks baru tau approve ke tak. tapi tetibe dorang kabo ada free gift power bank untuk yg register hari tu. iols pon ambek je la. wakakaka


kecik pon ok la yedak. org mesia kan suka barang free. muahaha


kalau credit card approve taknak guna pon takpe, then dia ada bagi 25000 points untuk claim tiket kat Air Asia ke Oversea. 


Btw standard chartered ni power ke credit card dia? ada sape sape penah guna?

Ok bye

17 comments:

  1. wah bestnya dah shopping brg hantaran..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. majlis nya lama lagi, saje cari sikit2 sementara ada duit lebih. hihi :)

      Delete
  2. hi ! tq terjah blog cik fadh..hit u back n follow trus..same b2b bole share idea !!

    ReplyDelete
  3. hi ! tq terjah blog cik fadh..hit u back n follow trus..same b2b bole share idea !! hahahahahahha

    cuba kau cari blog lain yg dia follow, mesti komen copy paste je tuuuu hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ko ni perangai aku lempang kang hahahaa

      Delete
  4. weh bila ko kahwin? amboi potong aku nampaknya. haha.

    entiti tu comel pe. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa, tak potong. aku tau ko nak dekat dah kan? haha aku tahun depan insyallah kalau takde halangan, bulan june . hihi

      Delete
    2. sah ko kahwin dulu sebab akunya lambat lagi. banyak hal

      Delete
    3. takpeee,. nikmati la waktu bujang selagi ada. aku tak sabar nak tengok ko pakai pakai baju pengantin ni.kekeke

      Delete
    4. tak tau la weh. tok kadi kemain busy. asyik penuh je ha. entah2 ko dah ada anak nanti baru aku kenduri kot. haha

      Delete
  5. bila nko nk kawen zan??


    benci kan nengok hunger game yg xde ending tu.. seteressss aku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cadang nye bulan june. nnt kite jemput kalau dh konfem ok! tau takpee stghesssss

      Delete
  6. baru nak mintak ezan belanje meatball ..hehe

    ReplyDelete
  7. waa... best nye benda pree.... berapa size nye tu?

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa