Pages

Total Pageviews

Feb 27, 2014

Berselera betul

Aku rasa sejak domenjak ni selera makan aku bertambah tambah. dah serupa orang mengandong dia punya nak makan tu.

Kalau mengandung ada baby takpe jugak.

ni Mengandungi lemak.

Kalau nak cakap aku ni memang kuat makan tak jugak sebab dulu aku atlit sekolah (eceh) .
bila jadi atlit ni memang nak kene fit, makan pon kadar kadar je org kabo.

Ni dah umur makin meningkat yang berat badan pon nak ikut sama dah kenapa?

Aku nak jugak ada scene scene lambung lambung masa ambek gambor kawen nanti,

Dah kalau laki aku pon tak larat angkat lagi lah laki org ?

eh?


Cube enkorang tolong pikirkan utk aku sama sama, macam mana aku nak menghalang perkara ni dari terus merebak.




Tu belum nk lambung dalam bilik lagi tu.

Kbye

17 comments:

  1. Replies
    1. good idea, tapi masa berbuka tu dia punye mlantak lagi banyak dari tak puasa. ah sedih betei

      Delete
  2. mohon skrinshot lambung dalam bilik untuk kesejahteraan sejagat

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi dah mcm mana tengah melambung dan dilambung nak screen shot bagai. kakaka. nk kene ada videogrpaher la pulok

      Delete
  3. mohon skrinshot gambar lambung dalam bilik

    ReplyDelete
  4. akk pon camtu, makat je doplopatjam...cane nak advice... swoh hasben tu prektis angkat benda 60 kg...hhaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha itu lah dia, harap harap larat la, kakaka

      Delete
  5. aip pe ni lambung2.. haha..
    kontrol napsu mkn.. jgn bg napsu sesuka ati bermaharajalela.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiikiki lambung untuk scene nak letak dlm album jeww

      Delete
  6. kann..ini lah masalah bila usia dah meningkat..huhuhu

    ReplyDelete
  7. Bahagia la makan banyak. Takpa je, takpayah takut, asal sihat. Awak lambung suami laaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala nak jugak dilambung kahkah. hahaha demand

      Delete
  8. alah ezan makan je tapi ambik dalam kuantiti yang sedikit,jangan tahan2 makan /lapar nanti sakit lain yang datang.

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa