Pages

Total Pageviews

Jun 9, 2011

Kedamaian aku dihancurkan

dimalam yang indah.
aku bertemankan komputer peribadiku...
broadband celcom ku.
bermuka buku
melyn rakan2..
melayan permainan masa kini
melayan kuiz2
bertemankan secangkir Teh stawberry.
sungguh indah.
terasa seperti berade di ladang teh
di sebelah ladang teh ade beribu2 stawberry.
ohhh..
ingin sekali ku petik stawberry itu dan sumbatkan satu persatu
kedlm mulut mungilku.
oh. mungilkah?
tiba2.
kedamaian aku dihancurkan.
dimusnahkan.
oleh sesuatu yg amat kejam.

















aku janji aku akan bunuh kao CICAK!!!!

sialan.





45 comments:

  1. FUYOOO , ganas btol cicak tu , hha sabo je lahh yew ^^ nkal btol cicak tu hha :)

    ReplyDelete
  2. lol, camne bleh tempek mende hitam putih tu kat situ..iskk, bunuh cicak tu..bunuh!

    ReplyDelete
  3. kahkahkah! boleh pulak dia bg free gift kan ezan :PP

    ReplyDelete
  4. eh apa tu?? ;0
    takut cicak! fobia kot!

    ReplyDelete
  5. har3 .. cpt2 .. p lastik cicak tu .. hehe

    ReplyDelete
  6. tak apa, lepas ni dapat kuasa cicakman.

    ReplyDelete
  7. wahh strawberry field forever .. the beatles```

    ReplyDelete
  8. haha.kurang ajr kan cicak tue.sabar sabar.

    ReplyDelete
  9. Owh rupanya baru kusedar antara angan dan sedar cicak yang kusangkakan kurang ajar tadi bakal memberikan anganku sesuatu yang realiti. Ianya bukan cicak biasa ianya adalah seekor cicak tokek!. Ia mangkuk ayun kerdil berwarna coklat kehijauan bertomokan merah saga itu adalah seekor cicak tokek.. aku pun menjualnya di MUdah.com.my...... to be continued

    ReplyDelete
  10. AAArggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!
    Scream as loud as posible !!!!
    Nate benor cicak tuh
    Geliiiiinyaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. seb baik tak jatuh dalam teh stroberi kamu~~

    ReplyDelete
  12. allah..
    mmg takde insuran punye cicak..
    sib baik tak jd cicakwoman..:)

    ReplyDelete
  13. alamak, sekali kena pulak, sabar jela. :)

    ReplyDelete
  14. si celaka sang cicak harus dimusnahkan. Pelaku kejam!
    hahaha

    ReplyDelete
  15. cicak.... habislah kau... hahahha

    ReplyDelete
  16. yuckssssssssss~!

    hahahahha...CB penah terpijak cicak ygdah mati..lagi geli gelimattt~!

    ReplyDelete
  17. agak kurang ajar cicak tu ye.... sabo je la.. hebat betul penangan teh strawberry...ini baru dikatakan feel minum teh..

    ReplyDelete
  18. nasib baik jatuh kat lengan.. klu buatnyer ngah minum.. tetiba.. baik punyer jatuh..masuk dalam cawan... erkkkk?? cuba bayangkan... haha

    ReplyDelete
  19. sabor jerlah. hihi.

    terima kasih ziarah =)

    ReplyDelete
  20. haha... sengal nyer lizzard! hehe

    ReplyDelete
  21. nih baru namanya..
    tahi cicak fresh...
    smp hati melepas di mna2

    ReplyDelete
  22. aida lagi pernat terpijak cicak, mati lak tuh putus kepala dari badan.masa tu dekat asrama. haaa trauma habis aida. terpekik sana sini -.-'

    ReplyDelete
  23. hahaha camna boleh ada hadiah terbaikk tu..jahat sungguh cicak tu..

    ReplyDelete
  24. euwwww... gelinyaaaaa... tak de tempat lain cicak tu nak melepaskan najisnya...

    ReplyDelete
  25. patut caj 30 sen kat cicak tu

    ReplyDelete
  26. adakah itu tahi cicak?? omg! boleh plak landing baek punya ats tgn yu kan..hahaha~ *gelak jap* larikkk~ =P

    ReplyDelete
  27. eurghhh... kena samak ni.. hahaha..

    ReplyDelete
  28. kalo masuk dlm teh stawberry sedap tu. ada perisa tambahan.. heHe

    ReplyDelete
  29. cicak tu tak salah apa, kita berkongsi dunia kan? :)

    ReplyDelete
  30. hahahahahahahhaa lawakla. btw, i tak sukaaaa cicakkk. sebab pena masuk dalam baju i.. eeiiiiuuuu

    ReplyDelete
  31. alamak...
    kesian awak kne tembak, g bunuh cicak tu :D

    ReplyDelete
  32. tatu bendera pahang nampak...

    ReplyDelete
  33. besarnye yayik itu...mesti cicak tuh bersaiz "sehat"

    ReplyDelete
  34. cis..ingat kan ape tadi..haha. amek tisu lap. pastu cuci ngan sabun ye..hehe

    ReplyDelete
  35. groooosh!harus mati dengan segera!lakukan...

    ReplyDelete
  36. eeeeuuuwwww..taik cicak! hahaha

    ReplyDelete
  37. Wakaka ... apakah benar? hahahaa ...

    ReplyDelete
  38. wakakaka! kelakar gile lah ezan! saye penah kene gak 1 ketike dulu. x igt bile. haha

    ReplyDelete
  39. hahaha..kesian awak.. jahat toi cicak tu :)

    ReplyDelete
  40. lastik cpt! tak leh dibiarkan nieh.. membuang sesuka hati..hahaha.. sabor jer lah.hehe

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa