Pages

Total Pageviews

Jul 27, 2011

bibir siapa paling sexy



hari ni aku nak korang pilih, bibir mana paling sexy







atau dari jarak dekat


aku harap. lu orang pilih calon yang betul.

49 comments:

  1. HAHAHAHA! kak ezan punya bibir lagi seksi!

    ReplyDelete
  2. calon yang last sekali uhh.. :D

    ReplyDelete
  3. alala :p sweet nye yg last sekali tu :)

    ReplyDelete
  4. bibir terjuih yg plg seksi...hehehe ;)

    ReplyDelete
  5. heheheheheh comels je si kecik muncung.

    ReplyDelete
  6. gambo last. bibir muncung tu yg tak tahan tu.heee

    ReplyDelete
  7. hahaha..sudah pasti la yang last sekali ni! hahahaha..comel

    ReplyDelete
  8. confirm kena up tuan punye blog.. hahaha

    muncung se inci

    ReplyDelete
  9. confirm last sekali! bibir melayuuhh

    ReplyDelete
  10. pmngnya adalahhhh...strawberry tu..huhu

    ReplyDelete
  11. ouccchhh entri pasal bibir seksi. tegoda plak arisha tengok. :P

    ReplyDelete
  12. aku mule2 nk pilih angelina jolie..tp mane leh lawan dgn bibir gambar last kn..sexy gile wei. tolong la comolot aku

    ReplyDelete
  13. last sekali.

    MUKTAMAD ! xperlu talian hayat..hahaha

    ReplyDelete
  14. 1) Angelina Jolie tu seksi bibirnya,
    2) Model yang kena cium tapak kasut tu kesian sangat..
    3) Budak kecik disebelah kiri dalam gambar terakhir.

    Sila taruk close up bibir anda ok :D

    ReplyDelete
  15. semua tak boleh lawan bibir aku.. HAHAHA :D

    ReplyDelete
  16. yg geget kasut tu...seksi + pengotoq



    kehkeh..

    ReplyDelete
  17. semestinye yg last tu paling seksi..
    ekeke

    ReplyDelete
  18. last skali bibir macam itik la.. :) haha..

    ReplyDelete
  19. yang bawah sekali tu bibir GAJAH eh ?

    cool !

    ReplyDelete
  20. hahahaa.. mestila yg jarak plg dekat tu.. =P

    ReplyDelete
  21. huhh gua memang karan betol ngn bibir tu. bohong belaka jika gua nafikan yg bibir lina jolie tak sexy..tapi abg brad dah 'kebas'..bibir lu pun ok lah kah kah

    ReplyDelete
  22. the winner is,

    bibir kak ezan. ahahha

    ReplyDelete
  23. aku suka bibir budak tu

    ReplyDelete
  24. heheh geli la tgk bibir dowg heehh
    xtaw npe...hahahah

    ReplyDelete
  25. gosok gigi ke tak? bibir yang seksi lahir dari gigi yang suci

    ReplyDelete
  26. errr..susahnya nak pilih!hahaha :p

    ReplyDelete
  27. saya pilih yang last sekali..ahaha :D

    ReplyDelete
  28. terpaksa pilih pic yg last..sbb bibir kita x tercalon pown,..hahaha

    ReplyDelete
  29. kompem yg last tu menang! haha xD

    ReplyDelete
  30. lu mcm paksa gua jawab yg last je? kan3? hahaha

    yela2 yg last..heheh

    ReplyDelete
  31. angie! ok la, ezan idma nombor dua ^.^

    ReplyDelete
  32. aku tetap pilih angelina jolie..haha.membayangkan bibirnya leh buat aku tersudu garam ketika mau membuat milo panas...

    tapi kan...bibir gurl melayu juga yang aku dambakan.aku masih logikal.hihi

    ReplyDelete
  33. Aku pilih yang ke enam dari atas

    ReplyDelete
  34. beber wa paling ngetop! WAHAHAA =.='

    ReplyDelete
  35. sexiest ..haha..sangat fotogenik :)

    ReplyDelete
  36. kompem kompem la bibir budak tu......tulus ke bibir dia mengikut kehendak lu dengan terpaksa.hahaha

    ReplyDelete
  37. tapi member2 aku kate..bibir aku lg seksi...ahahah!!

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa