Pages

Total Pageviews

Sep 15, 2011

mereka ohsem.













Minta maaf atas kelucahan melampau entry yang lepas. aku juga normal bukan? punya rasa yang sama. ah ! apa aku cakap ni. haha


baiklah. aku tiba2 rasa macam pelik dengan dunia blog zaman sekarang. kadang-kadang aku tengok follower beribu riban, tapi isi entry nya tiada apa yang menarik. bukanlah maksud aku , entry aku sudah cukup menarik, tidak. follower aku juga tidak sebanyak kalian. cukup lah sekadar yang ada.. 


disini, aku ingin mempamerkan. blogger yang ohsem di mata aku. tetapi masih tidak diketahui umum. ini bukan segmen lu link blog gua , gua link blog lu balik, bukan juga segmen bloglist, dan haramjadah yg sengkatan dengannya, 


hanya ingin berkongsi entry menarik dari blogger ohsem yang kamu tidak tahu. faham?


mereka adalah


blog kechai
matcham-matcham
paklan
romeo kampung
redup pemikiran
aleen
perempuan virgin
hemisfera nis


ini sahaja yang sempat aku link kan. sebenarnya banyak lagi. kalau mahu di link semua. mahu smpai esok aku copy paste tak sudah. kalau mahu blogger yang mempunyai entry menarik. lihat saja di bahagian kanan. bloglist lelaki hebat dan perempuan hebat. mereka adlah ohsem.