Pages

Total Pageviews

Dec 3, 2013

Azmah Ahmad Wedding Decor by Puan Mila - Terbaik Wokkkk

Hari tu aku sesaje instagramwalking. sambil instawalking sambil search la tengok mana mana design pelamin yang cantik. usha punya usha aku terjumpa satu insta wedding decoration ni melalui hashtag #pelamin . Sekali tengok terus klik dekat gambor sebab cantik gile wokkk. berpinor mate keh melihatnye. 

enkorang tak percaya meh tengok dia punye pelamin deco yang paling menarik minat hati aku










 


SIMPLE TAPI MEWAH WOI. 


aku memang suka gila lah design pelamin simple main dengan dua colour macam ni. tak nampak serabut dan tak nampak crowded . nampak simple tapi mewah. daebak laa!!


Bagi aku design dan idea owner Azmah Ahmad Wedding ni sangat sangat fresh dan tak serabut. sebab tu la pelamin dia mcm naik gila walaupon dia tak guna banyak props pon. kain tirai , bunga dan perabut perabut comel serta lighting je dah cukup. arghhh! comel gila!





dan hand bouquet dia pon sangat lawooo!









serius tak menyesal langsung kalau ambil khidmat Azmah Ahmad Wedding woiii.


Cantik takleh runding lagi dah.


SO! nah facebook link dan insta dan blog untuk korang yang nak mengunjungi blog diorang

Facebook : Azmah Ahmad Wedding Decor
Instagram : azmahamhadweddingdecor
blog : AzmahAhmadWeddingDecor    &   AzmahAhmadWeddingDecor



oh btw dia ada buat GIVEAWAY untuk Bride to Be 2014. dah alang alang aku suka design diorang aku pon terus lah join sekali ni. hadiah dia berupa bentuk

1st prize : RM300 voucher for HANTARAN deco
2nd prize : RM150 voucher HAND BOUQUET (fresh flowers/artificial)
3rd prize : RM80 voucher HAND BOUQUET (fresh flowers/artificial)




dan aku nak ajak 3 orang bridetobe untuk join

1) Dani
2) S. Faezah
3) farehan

sesiapa yang aku tak tag tapi berkobar kobar nak join sampai meluap luap semangat tu nah klik link ni.


AH TAK SABAR RASE NAK KAWEN WALAUPUN MAJLIS AKU LAMBAT LAGI. KAKAKAKA



14 comments:

  1. gud luck ezan.. pelamin yg simple la yg org minat skang ni.. fuhhhh kasi ezan menang..

    ReplyDelete
  2. ezan punya taste sama dengan bikpah !

    ReplyDelete
  3. aku memang suka simple tapi menarik macam ni. memang dalam perancangan. terima kasih tag!

    ReplyDelete
  4. uwaaa!!! nak nanges tgk..cantek sgttttt

    ReplyDelete
  5. cantik cantik ! fadh pown mmg suka dekorasi pelamin tirai dan colour yang minimal mcm ni..hr tu da request dkt bridal..hope die dpt buat gini..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah sangat cantik. moga moga bridal awak spt yg awk idamkan hehe

      Delete
  6. adoii canteknya..yup memang nice & simple...lembut je colour pelamin tue...sis sukaaaa

    ReplyDelete
  7. Mmg cntik tambah2 bunga tngan tu..^_^.gud luck ezan

    ReplyDelete
  8. bila majlis? jemput kita tak? *wink wink*

    ReplyDelete
  9. canteknye..suke design cmni ('',)
    neway, kt b2b 2014 jgk ('',)

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa