Pages

Total Pageviews

Dec 2, 2013

Susah rupanya cari hantaran untuk lelaki

Semalam aku dengan ahli jawatan kuasa keluar shopping lagi. kali ni nak aim Wallet dengan Belt. Hari tu aku beli perfume dapat Voucher Metrojaya 60 ringgit. Expired date dia pulak 1 disember. Nak taknak memang kene cari jugak barang utk bigboss yang kat sabah tu.


Aku pusing satu level metro jaya gak lah nak mendapat wallet dengan belt ni. Sebab bigboss minat yang 3 quarter pulak. panjang pon tak kecik pon tak. ingat senang ke woi. ni first time ni aku carik wallet untuk lelaki. biasa ayah aku beli sendiri, kalau aku pilih mesti dia tak berkenan. kalau mak aku pilih berkenan pulak? benci ai.

lepas tu belt pulak nasib baik adik dia ikut sekali. pinggang sama so ukur teros. kalau pinggang aku ramping sangat nanti tak cukup lubang. amboi


Last last dapat gak la seketul belt dan seketul wallet.  semoga pilihan aku menjadi kesukaan beliau sebab kalau tak suka aku merajuk . 




P/s : amboi dah pandai merajuk? tampo nak?


Weh aku nak tanye ni. enkorang tau tak mana alquran siap dengan tafsir yg jual online?

9 comments:

  1. tu la. kemain payah. aku ni pun usaha cari barang2 dia awal2 ni. kang naik pulak harga. aku tak tahu la kat mana leh dapat secara online tu. kalau tahu nanti, ku kabor ke mu.

    bestnya dia dah nak nikah

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius weh susah rupanya. ingatkan senang je. aku pon cari sebulan satu barang untuk mengelakkan duit habis ke bende lain. kakaka. okeh tenkiu!

      Delete
  2. Klu recycle leh x?jimat duit ni..huhu..sya lngsunh x survey x beli apa2 lg ni..wuu

    ReplyDelete
  3. memang susah. kalu beli teddy je boleh tak?

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum...ezan,

    lagi satu , hantaran utk lelaki nie.. barang dia mahal2...hehehe.. lagi kasut dan baju. ..pehhh harga tak ingat,, kena servey dulu baru beli...

    mselim3

    pls: pengalaman mselim3 nie...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA tu laa. lepas ni kene aim kasut pulak

      Delete
  5. mmg susah giler..kite dh minat, beliau pulak xkenan.. haishhh

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa