Pages

Total Pageviews

Dec 2, 2013

JOM MENDERMA - Donate to help the victims of Typhoon Haiyan with your churp churp earning.

Dah lama aku tak bukak account churp churp ni. Dulu selalu jugak bukak, tapi disebabkan aku tak berapa aktif maka earning pon ciput je. nak tau berapa aku dapat?




 Hah tu je la yang ade dalam account churp churp aku. kakakaka

okey la yedak dari takdek.



Dan tadi aku bukak acc churp churp aku, ada link untuk donation pada mangsa taufan kat philipine. So senang la kerja, duit ni tak boleh cashout selagi tak cukup 100. maka jom la kite cashout kan dengan cara menderma pada mangsa mangsa taufan. sambil berblog sambil menderma kan? Sikit pon takpe, yang penting ikhlas.





Klik link ni untuk menderma CHURP CHURP


selamat beribadah!

2 comments:

  1. oh..cemana boleh ada tu..saya xdpt pun mcm tu..;P

    http://madamhealthy.blogspot.com/

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa