Pages

Total Pageviews

Jul 27, 2011

bibir siapa paling sexy



hari ni aku nak korang pilih, bibir mana paling sexy







atau dari jarak dekat


aku harap. lu orang pilih calon yang betul.

49 comments:

  1. HAHAHAHA! kak ezan punya bibir lagi seksi!

    ReplyDelete
  2. calon yang last sekali uhh.. :D

    ReplyDelete
  3. alala :p sweet nye yg last sekali tu :)

    ReplyDelete
  4. bibir terjuih yg plg seksi...hehehe ;)

    ReplyDelete
  5. heheheheheh comels je si kecik muncung.

    ReplyDelete
  6. gambo last. bibir muncung tu yg tak tahan tu.heee

    ReplyDelete
  7. bibir saya lagi seksi..hahahaha

    ReplyDelete
  8. hahaha..sudah pasti la yang last sekali ni! hahahaha..comel

    ReplyDelete
  9. confirm kena up tuan punye blog.. hahaha

    muncung se inci

    ReplyDelete
  10. confirm last sekali! bibir melayuuhh

    ReplyDelete
  11. pmngnya adalahhhh...strawberry tu..huhu

    ReplyDelete
  12. ouccchhh entri pasal bibir seksi. tegoda plak arisha tengok. :P

    ReplyDelete
  13. aku mule2 nk pilih angelina jolie..tp mane leh lawan dgn bibir gambar last kn..sexy gile wei. tolong la comolot aku

    ReplyDelete
  14. last sekali.

    MUKTAMAD ! xperlu talian hayat..hahaha

    ReplyDelete
  15. 1) Angelina Jolie tu seksi bibirnya,
    2) Model yang kena cium tapak kasut tu kesian sangat..
    3) Budak kecik disebelah kiri dalam gambar terakhir.

    Sila taruk close up bibir anda ok :D

    ReplyDelete
  16. semua tak boleh lawan bibir aku.. HAHAHA :D

    ReplyDelete
  17. yg geget kasut tu...seksi + pengotoq



    kehkeh..

    ReplyDelete
  18. semestinye yg last tu paling seksi..
    ekeke

    ReplyDelete
  19. last skali bibir macam itik la.. :) haha..

    ReplyDelete
  20. yang bawah sekali tu bibir GAJAH eh ?

    cool !

    ReplyDelete
  21. hahahaa.. mestila yg jarak plg dekat tu.. =P

    ReplyDelete
  22. huhh gua memang karan betol ngn bibir tu. bohong belaka jika gua nafikan yg bibir lina jolie tak sexy..tapi abg brad dah 'kebas'..bibir lu pun ok lah kah kah

    ReplyDelete
  23. Nak jugak seksi dia eh.. bhaha! ;p

    ReplyDelete
  24. the winner is,

    bibir kak ezan. ahahha

    ReplyDelete
  25. heheh geli la tgk bibir dowg heehh
    xtaw npe...hahahah

    ReplyDelete
  26. gosok gigi ke tak? bibir yang seksi lahir dari gigi yang suci

    ReplyDelete
  27. errr..susahnya nak pilih!hahaha :p

    ReplyDelete
  28. saya pilih yang last sekali..ahaha :D

    ReplyDelete
  29. terpaksa pilih pic yg last..sbb bibir kita x tercalon pown,..hahaha

    ReplyDelete
  30. kompem yg last tu menang! haha xD

    ReplyDelete
  31. lu mcm paksa gua jawab yg last je? kan3? hahaha

    yela2 yg last..heheh

    ReplyDelete
  32. angie! ok la, ezan idma nombor dua ^.^

    ReplyDelete
  33. aku tetap pilih angelina jolie..haha.membayangkan bibirnya leh buat aku tersudu garam ketika mau membuat milo panas...

    tapi kan...bibir gurl melayu juga yang aku dambakan.aku masih logikal.hihi

    ReplyDelete
  34. Aku pilih yang ke enam dari atas

    ReplyDelete
  35. beber wa paling ngetop! WAHAHAA =.='

    ReplyDelete
  36. sexiest ..haha..sangat fotogenik :)

    ReplyDelete
  37. kompem kompem la bibir budak tu......tulus ke bibir dia mengikut kehendak lu dengan terpaksa.hahaha

    ReplyDelete
  38. tapi member2 aku kate..bibir aku lg seksi...ahahah!!

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa