Pages

Total Pageviews

Jul 26, 2011

sunyi

Malam ini sunyi.
sunyi malam ini
ini malam sunyi
sunyi ini malam

Iya

ini yang aku rasakan semasa menaip entry ini.
entah kenapa. 
tak cukup terbaloi rasanya rasa sunyi ini.

Gcb
Chicken spicy mcdeluxe
Double cheese burger

itu santapan aku minggu ini
orang kata makan itu penenang diri.

Ya, Tuhan. Alhamdulillah, engkau berikan rezeki. 

apa kata berikan satu lagi rezeki.

Kekasih Hati.


Amin :) ( senyum gatal)

36 comments:

  1. amin..doakan saya sekali! haha

    ReplyDelete
  2. wah mahu kekasih hati lg satu ke..huhu

    ReplyDelete
  3. kekasih hati?

    masa ni dia tgh tido kot
    esok lusa jumpa ler tu

    ReplyDelete
  4. eh tak cukup kekasih hati satu je ? hahaha

    ReplyDelete
  5. haha setuju ayat paling last tu.

    ReplyDelete
  6. sy pon nk 1 kekasih hati..hehehe

    ReplyDelete
  7. sunyi malam ini,malam ini sunyi

    Insya Allah ade rezeki kamu

    Semoga dikurniakan kekasih hati yang soleh

    Amin:)

    ReplyDelete
  8. itu rezeki sagu hati..mmg susah nak dpt skit...keh keh..insyaAllah bln posa ni dpt..janji mau buat amalan bg mantop keh keh..sure mlm raya anda dpt..gua dtg sambil tersengeh malu..

    ReplyDelete
  9. wah engkauuu.

    kekasih hati merangkap suami baru namanya rezeki kan?.. :p

    ReplyDelete
  10. Aminnnn~ kami sentiasa mendoakan kebahagiaan Ezan :D

    ReplyDelete
  11. ade la nanti tu... kalo ade rezki tak yah nak susah2 carik hahahaa

    ReplyDelete
  12. biar sunyi asal makan best~hurray!

    ReplyDelete
  13. amin!
    nak kekasih hati jugakkk..
    ngee... :D

    ReplyDelete
  14. hehe..double cheese ouh double cheese! ;)

    ReplyDelete
  15. hhahaha bab kekasih hati tu tak boleh blah. haha

    ReplyDelete
  16. krik krik krik bunyi cengkerik..

    ReplyDelete
  17. Tuhan kirimkanlah aku kekasih yg baik hati....

    tadaaaa.....kekasih sampai.wakaka

    ReplyDelete
  18. nanti ader la tuu :)
    doa utk nard skali :)

    ReplyDelete
  19. amin....

    kadang2 hari2 sunyi tau..ehhe..

    sedappnya makan burger mcd..hehe

    ReplyDelete
  20. eh cukup ke satu je? banyak sikit lah baru best.. kehkehkeh :D

    ReplyDelete
  21. insyaallah satu hari nanti awak akan dapat kekasih hati yang baik,cool macam awak..heheh :D

    ReplyDelete
  22. insan yg baik, akan dpt yg baik jugak. tp lambat sikit kate org. sabar ye adek manis. pasti yg terbaik untukmu. amin ^_^

    ReplyDelete
  23. gua kan ada.kenapa perlu sunyi.sedih gua rasa begini.ohhhhhh...oohh.. gua tak tau pasal apa gua sebut ohhh...

    ReplyDelete
  24. amboiii
    sempat lgy bt permintaan ikhlas tu hehehehe
    aku nk jgk..da tua ny ..xde lgy ahahahh

    ReplyDelete
  25. Amin :)

    insha Allah akan dipertemukan juga dengan kekasih hati.

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa