Pages

Total Pageviews

Jul 14, 2011

telur

Makanan ini sedap apabila dimakan bersama nasi panas,
lagi sedap jika ada ulam ulaman
bertambah sedap jika ada budu 
lagi sedap jika makan dengan kicap kipas yg dh mahal gile skrg
dan lagi sedap kalau makan beramai2


Resepinya disini










































45 comments:

  1. napa dihurung semutt tu? isk isk iskkk...

    tp telur mmg sodappppP!

    ReplyDelete
  2. sapa yg masak? Sdp sampai semut nk mkn.

    ReplyDelete
  3. masak telur ala-ala EZAN IDMA pon semut tu boleh selera??gua konpius.haha

    ReplyDelete
  4. ya allah..
    ni mmg masak khas utk semut ke..haha

    ReplyDelete
  5. potong stim betui.. hilang selera alkisah nak makan..

    ReplyDelete
  6. telur ke tu?..tak nampak macam telur pon..
    mesti tak ada org yg nak makan..
    last-last..
    semut p makan :P

    ReplyDelete
  7. nie telur masak semut kew??

    hahaha..

    ReplyDelete
  8. wpun tu bkn mknn sy, rasa am nk marah je kat semut tu..sbb slalu kena..haha.. :D

    ReplyDelete
  9. ehh semut ke?????? apsal tak sprau ridset<----(jgn hiraukan ejaan ni) bila semut tu mati makan la.. mungkin lebih sedap lgi kot hehe..

    tapi siyes,, simpati ngan telur tu, dh la tak lawo hehehehe

    ReplyDelete
  10. byk semut.haha..

    btw,video tu cm siok je.hahahaha..pecah perut guwa.misai x bole blah.

    ReplyDelete
  11. manis sgt ke sampai semot pon suke..
    hehekk

    ReplyDelete
  12. perhhh memang best..gua pun layan.. ada budu perah limau nipis....perhhh...

    ReplyDelete
  13. banyaknya semut, mula-mula ingatkan corak pinggan tu, bila zoom tengok memang semut. :)

    ReplyDelete
  14. perggghhh..kalau makan gak nie.. seumur hidup jadi pelupaaa!! ahahhahaha

    ReplyDelete
  15. mak ai meremang tengok telo tuh hahahahhaha

    ReplyDelete
  16. uh..meremang blkg leher..akak ni..ngee~

    ReplyDelete
  17. fuhh...sedap tu...semut penambah perasa :D

    ReplyDelete
  18. eerkkk.... ni utk orang ke semut kak? eheheh... :D

    ReplyDelete
  19. Tanpa kicap kipas pun makanan ni dah cukup mantap dengan sendirinya.. ;DD




    glee sungguh aku tengok semut bebanyak macam tu!!

    ReplyDelete
  20. telur masak semot..resepi 2 yg paling x tahan...

    ReplyDelete
  21. euuuwww .. ezan idma !!!! iklan hape tuh ...

    ReplyDelete
  22. btw, telur goreng memang best .. tp nape yang tuh hancur2 .. hehehe

    ReplyDelete
  23. dan lebih sedap kalau makan time betul2 lapar... :D

    ReplyDelete
  24. budu? gua ingatkan Lu makan berudu hehehe

    ReplyDelete
  25. semut ye..mcm tak selera je nk makan terus..hoho

    ReplyDelete
  26. ngehehe... saya tau ape tuuu.. sedapnya la hai kalau dah lapar sangat, rasa nikmat gilaaa kot.. hu2

    ReplyDelete
  27. ni telur ka tilam asrama lelaki

    ReplyDelete
  28. makanan utk semut? hehehe


    jemput singgah

    ReplyDelete
  29. Salam Ezan...

    Sedap jugak ye makan nasi bersama telur dan berulamkan semut... hehe!~ (^_____^)V

    ReplyDelete
  30. Semut datang sebab telur tu hangit. HAHA

    ReplyDelete
  31. what the??? geli okkkkkk! haih la ezannnn

    ReplyDelete
  32. adoiyai telur terbako pn smeut mkn ke ?? huhu

    ReplyDelete
  33. Cane ni bhai,

    Buat lempeng cam kena lempang, buat telur semut je yang makan


    Lu letak kampit gula ke hape dlm telur tu?


    Haha

    ReplyDelete
  34. naper sampai rentung tue??hehehehe

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa