Pages

Total Pageviews

Jul 19, 2011

indah sungguh gadis itu bila berhijab.

Semalam.

Gadis itu meminta tolong aku gayakan.
bila ia terletak di atas rambut gadis itu.
aku rasa macam sesuatu,
indah sungguh gadis itu bila berhijab.
semoga suatu hari nanti kamu kekal berhijab ya gadis ku?
Dan semoga kita sama-sama mengubah kelakuan kita sebagai gadis islam. 
aku juga masih jahil
Amin










44 comments:

  1. Yaaaaa . kawan miwa pun ada haritu dia suruh pakaikan..masyaAllah.. asyik tengok dia je..Comel.hehe

    ReplyDelete
  2. WOAHH! SAMNAGT CANTIK DAN AYU gittuw. i loike :)

    ReplyDelete
  3. amin..semoga doa mu d makbulkan kawan ku..im looking foward 4 it 2,hopefully it coming soon

    ReplyDelete
  4. cantiknya tudung..
    eh..cantiknya.....
    beli kat mana tudung tu?

    perempuan nie..lebih cantik bila pakai tudung.

    ReplyDelete
  5. cantikk. suke <3

    i suke tgk pmpn islam yg berhijab tapi pndai bergaya tnpa tunjukkan sedikit pn auratnyaa

    woowwwww adakah pmpn cmto erk ezan?

    ReplyDelete
  6. aminn. semua wanita mmg sangat cantik bila berhijab ;)

    ReplyDelete
  7. Aku suka tgk perempuan yang pakai skirt..
    tapi aku nak kawen dengan perempuan yang bertudung labuh (angan2)

    ReplyDelete
  8. manis!
    untung die dapat kawan cm ezan yg doakan kesejahteraan utk die..

    Lin pon doakan semoga satu hari nanti kawan ezan kekal berhijab :)

    ReplyDelete
  9. aku keciwe tau bile gadis yg ko maksudkan itu bukan aku..

    ReplyDelete
  10. perempuan sgt manis bila brtdung....

    ReplyDelete
  11. aku berhijab, aku indah tak? zzz

    ReplyDelete
  12. farra ros.....gua kenal jelingan mata itu.kirim salam mesra kt dia.ckp yg gua pesan dia dah tambah kreteria wanita seksi da..

    ReplyDelete
  13. tahniah... harap harap istiqomah

    ReplyDelete
  14. semua orang pun kalau berhijab , akan nampak cantik kan ? :)

    ReplyDelete
  15. ubah itu proses hidup. dan ia good. Ahaks!

    ReplyDelete
  16. bila kamu ingin, jangan bercakap. . lakukan :)

    ReplyDelete
  17. cantiknye :D
    kan manis bila bertudung..

    psttt muka dia ada iras Awal Ashaari.

    ReplyDelete
  18. Amirah Suhana : comel kan? hehe


    mimi: ayu sgt kan? hehe


    Farra Ros : aminn :) pray for you


    Syazwan Che Deraman : amboi puji2 nmpak. hehe


    h A n Y S : terima kasih :)


    mrs puex : thanks ya!

    nurain.samsudin : ada . tp bukan saya. eheh


    Monster Siti : yes! u r rite

    Akulah Pak Lan : kamu mmg tggi dgn angn2 haha


    CaDLyNN : sama2 kita mendoakan :)

    .sweet-ants. : aminn


    Raden : haha kamu juga indah!


    reez-zwan : kenal eh


    mimi fatin: kamu betul :)


    Pyka Rahmat : semua indah :)

    alif haris : thanks :)

    HiSaM ! ! !: sudh masok satu dr ciri2 ya! hhaha

    ORLANDO AHMAD : baiklah


    delarocha : aminn

    rai : betul tu

    Kapten Atok : ehem, ade pape ke puji ni


    nawal addina : itu yg utama


    Mehmed - : yes :)

    EpoLღsiKunang2 : boleh :)

    ReplyDelete
  19. cun aihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...bak sini bior gua hijabkan gadis tu..

    ReplyDelete
  20. semoga sampai serunya nanti..aminn

    ReplyDelete
  21. amin.. sama2lah kita perbaiki diri.

    ReplyDelete
  22. dia tengah marah ker aper...cekak pinggang semacam tak puas hati jer..

    :)

    ReplyDelete
  23. amin..semoga Allah mendengar doa itu...

    ReplyDelete
  24. cantik^^ ye same, semoge hendaknye =)

    ReplyDelete
  25. cantik, manis, tapi kalau pakai baju lengan tak cukup, sendat macam sarung nangka, tak guna juga. kan?
    http://salwaismail.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. ayu pabila berhiljab. and it just like u! hehe.

    ReplyDelete
  27. perempuan memang nampak indah bila berhijab..

    apatah lagi tersenyum, dan bermuka manis.. merendah diri..

    huhu, teringat fatin liyana.. huhu..

    ReplyDelete
  28. alhamdulillah la .. siyess cantekk !! ^^

    ReplyDelete
  29. syazwan che deraman: toi2.tudung 2 kat butik idma textile

    hanys, mrs puek, nurain,tomato kering : TQ awak2 pon santek

    monster, cadlynn, sweet ants,edy zaidy,ratu kebaya,Kamihidup,Papa mifz,Ct arina : amin

    reez zwan : kenal ke??

    alif haris : tq biase2 jek

    Hisam :salam mesra lu wa terima...

    orlando, epol :wsalam

    kapten atok :tepat sekali

    niena: cam awal ke??ada jodoh la 2

    ezan: tq darl

    weqheh :tq ezan hijabkan pon da okeyh..ngeh3

    ghost writer: wat2 mara

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa