Pages

Total Pageviews

Dec 26, 2011

SAYANG SAYANG SEKALIAN

sayang sayang sekalian.
sayang nak bagi tau, yang sayang bz sangat.
sayang taktahu nak bagitahu mcm mana tahap sayang bz.
mohon sayang sayang sekalian beri masa sayang ini untuk memberi belaian pada sayang sekalian.
nanti. 
pasti.
okey sayang?

oh ya. sayang sayang yang ada #twitter, bolehlah bersama sama bergelak mesra, sambil memenuhi ruang sana bersama sayang yang satu ini. kekalkan ukhwah yang berpanjangan org kata di samping mengeratkan silaturrahim ya :) ini linknya EZANIDMA

49 comments:

  1. sayang sis ezan..hehe, nnti kita gelak2 lg di tweet :)

    ReplyDelete
  2. ok sayang,
    kami saaaaayang sayang,
    sayang jaga diri..
    lintas jalan tu tengok kanan kiri,
    kami tunggu sayang pulang menyayang :D

    ReplyDelete
  3. hi sayang! kita bukan selalu tweet2 ke? ehh hahaha

    ReplyDelete
  4. okay sayang..sayang awak sangat..sayang jaga diri ya *kenyit mata*

    ReplyDelete
  5. Baiklah sayang, sayang tunggu sayang..
    :p

    ReplyDelete
  6. amboih ezan,bersayang-sayang...rasa melayang-layang dipanggil sayang...hehe

    ReplyDelete
  7. siip sayang! sayang sayang sangat2! hiks..hiks..;))

    ReplyDelete
  8. alahai, sayang. i takda twitter la sayang. hihi =)

    ReplyDelete
  9. patutlah lama tak nampak,sayang ni busy rupanya,hiks ;)

    ReplyDelete
  10. baekla syg..kite xde tweeter la syg..kita jumpa kat sini nnt la ye..~ ^^
    jaga diri~ ;p

    ReplyDelete
  11. trima ksih sbab sudi menyayangi diri ini..
    sweetnye~
    hahaha :P

    ReplyDelete
  12. oh patut la..
    rindu dak ezan idma.. kihkih..

    ReplyDelete
  13. sayang u kata nak tweet sama i, xder pun kehkehkeh....
    gurau je...selamat bertweet sis

    ReplyDelete
  14. baiklah sayangku yang bz.

    HAHA. comel !

    ReplyDelete
  15. busy sangat u ni.













    kita putus jelah mcm ni. bahhaha

    ReplyDelete
  16. aloooo...
    ye r, ye r..
    org kt cni pon bz jgk..

    ReplyDelete
  17. bz tetap kene rehat..jgn terus keje.

    ReplyDelete
  18. okay sayang, takpa.busy means money.kehkeh sayang jaga diri ya.sayang di sini rindu teruk dengan sayang.huhu

    ReplyDelete
  19. Bz ke tak bayar bill broadband lagi?

    ni mesti update pakai henpon kan?

    (lupa nak guna cara sopan)

    ReplyDelete
  20. sayang ezan~
    ai pun ada twitter tp xreti guna..nasib~

    ReplyDelete
  21. Ok sayang paham sayang. sayang sayang sayang juga. ;D

    ReplyDelete
  22. sayang ni mencik taw..sayang nak gurau2 sayang2 dgn sayang pun da xboley da skarang nih..sayang carik sayang lain kang.haaa

    ReplyDelete
  23. sama dengan syg la..hehe

    *tak de twitter la cik adik syg..hihi :P

    ReplyDelete
  24. Adooo.. Twitter pun cam mls.. Inikan lak blog.. Tapela ezan.. Kt wat2 senyap dlu kompem rmai cari kite kan? Bajettnye.. Hahah..

    ReplyDelete
  25. ade tweet tp xreti gune..hik3
    sayang sayang disini pon bz juge..huhu.nak exam.peh cuak!

    ReplyDelete
  26. ingatkan i sorg je yg bz , dia jugak
    sayanggg !
    cepat pulang ya , hikhik

    ReplyDelete
  27. auw,auw...terasa disayang-sayang...=D

    ReplyDelete
  28. boleh ke panggil sayang ni.. hehe

    ReplyDelete
  29. apdet2.. apdet2.. apa ni lenggang2 kangkung hah? haha

    ReplyDelete
  30. apdet2.. apdet2.. apa ni lenggang2 kangkung hah? haha

    ReplyDelete
  31. amboi sayang, . . . sayang akak juge, kih kih kih lawak la kak ezan ni, . . .kan dah nampak pelik tu bunyiknye, . . . =D

    ReplyDelete
  32. sayang, saye xde twitter. biarlah dsini saje mengubat rindu dhati ;)

    ReplyDelete

komen itu penyegar jiwa